martes, 28 de agosto de 2012

Estellatik Cadizera

Kaixo berriro!
Abuztuaren 15ean Estellara joan nintzen Easoko kampus batera Maite Ander eta Martinekin. Bakarrik bost neska ginen baino ondo pasa genuen. Maite eta ni kartetara jolasten ginen es genunean entrenatzen. Bata besteari buila egiten genion eta gelako beste neskak ixiltzeko esaten ziguten. Arratsaldean olimpiadak egiten genituen (partidoak). Ni Lituaniakoa nintzen. Azken egunean sari banaketa egin zuten eta nesketako jokalari hoberenaren saria heman zidaten. 21ean Donostira bueltatu eta horrengo egunean hegazkina hartu nuen Cadizera joateko. Cadizen nere osabaren etxera joan ginen egun osoa ila-ila ondartzan pasatzen genun. Atzo, abuztuak 27, Sevillara joan ginen trenez. Egun osoa Sevillan pasa genuen. Gaur goizeko 7:45etan hegazkina hartu behar izan det beraz goizeko 6tan esnatu naiz. 9tan iritsi naiz Bilbora eta etxera 11etan.

Aio eta muxu handi bat María.
                                        La Giralda dorrea  (Sevilla)

1 comentario: